Livet i allmänhet

Känns som att den här festen som jag ska ha imorgon är den sämst planerade jag nånsin har haft. Haha. Det kanske egentligen inte säger så mycket med tanke på att jag brukar vara j-ligt bra på att planera i vanliga fall. Allt har ju löst sig idag så det e ju lugnt. Hoppas att det blir kul i alla fall.


Livet e ganska bra för tillfället. Lite irriterad på en person men inget som jag inte kommer att släppa så småningom. Började receptionistjobbet i måndags och lyckades paja datorn första dan så det fick komma en it-kille och installera om hela skiten. Totalångest.. Annars har det gått bra och känns kul.


Nu ska jag fika och sen ska jag åka hem, packa och bege mej ut till landet. Måste komma ihåg att ta med mej mitt bastparasoll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0