Att lösenordsskydda vissa inlägg

Jag har ett tag funderat på det här med att det kunde vara bra om man kunde lösenordsskydda vissa inlägg. Egentligen har jag nog funderat på det redan från nästan allra första början, men löst det hela med att döpa alla människor till andra saker. Nu idag har jag hur som helst funderat lite till på det och gått så långt som till att ha skapat mig en blogg på en annan bloggsajt. Fast då började jag fundera; Är det verkligen smart att lösenordsskydda sin blogg? Försvinner inte hela sammanhanget för de läsare som inte har lösenordet? Det finns nog en risk att man slutar skriva inlägg som inte är lösenordsskyddade. och då kan man ju lika gärna lösenordsskydda hela bloggen eller börja skriva dagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0