jobba?

Nu har jag suttit en halvtimme och lyckats skanna 6 papper. Innan det tog det mej 20 minuter att skanna 3 privata papper. Varav ungefär 10 minuter gick åt till att försöka rädda min N8 från döden i en skanner. Totalångest! Den klarade sig dock med bara en liten smutsrand. Puh!
Alltså det här måste vara det minst effektiva arbete jag nånsin haft.. iallafall där jag inte själv kunnat påverka det så att det går snabbare. Kan ju liksom inte få maskinen att jobba fortare hur mycket jag än skyndar själv. sen håller jag ju typ på att somna mellan varje papper känns det som, villket inte direkt hjälper till.
Jag bestämde mig ju för nån vecka sen efter mycket funderande för att jag skulle lägga ner operasångsplanerna och bli sjökapten istället. Nu har jag dessutom istort sett bestämt mig för att jag vill plugga i Kalmar. Så om nåt år eller två så flyttar jag söderut. Ska försöka bli klar med hela komvux köret innan nästa höst så jag kan söka tills dess. Kanske ska fösöka läsa en del kurser på egen hand utövr de som jag ska gå på komvux. Då kanske jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0