Livsorientering

Jag e en dålig människa.. TVÄRTOM! Fast jag har lite ångest över att inte ha uppdaterat här på 1 ½ månad. Jag kan inte direkt skylla på att jag har varit så sjukt upptagen att det inte har funnits tid heller. Har ju legat och pillat navelludd den mesta av tiden som jag inte jobbat.


Jag har iofs läst en hel del, haft hawaiifesten, Haft en tjejmiddag med tillhörande dans, bestämt mig för vad jag ska göra med mitt liv för 4:e gången eller så, Börjat springa, haft ont i foten, varit på: kräftskiva/hejdåfest i Uppsala, kräftskiva på ön, kolmården med familjen och på rikstävlingar i norrland, kommit in i jobbet ordentligt samt gjort av med alldeles för mycket pengar på jag vet inte vad.

 

Hawaiifesten var lyckad om än lite tom på killar. Eller som min bror sa. ”De enda killarna är Anne som ju är sambo och jag men att vara bror är ju ungefär som att vara tvångssteriliserad.”

 

Lösningen till nästa år är att sno ett koncept som jag fick höra talas om i somras och det är att varje person som är bjuden för 1 extra snaps (motsvarande) per singelkille de tar med sig. Kommer bli sjukt bra. Efterfesten nästa år kommer att vara en kräftskiva på ängen. Ska försöka hitta partytält om det skulle regna.

 

Fan va kissnödig jag är. Började viktväkta idag igen och glömde bort att dricka under hela dagen vilket jag tog igen för typ 2 timmar sen genom att dricka 1,5 liter på 20 minuter. Mindre väl genomtänkt.


Nu ska jag nana. Gnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0