Om att inte gå och lägga sig och lite annat

Nu borde jag ju egentligen ha sovit för minst en timme sen. Men det gör jag ju uppenbarligen inte. Istället har jag organiserat om i mina bokhyllor. Insåg häromdan att jag måste göra mig av med min bokhylla i köket eftersom den ser helt galen ut där den står. Det har jag väl egentligen insett tidigare.. att den står helt galet alltså.. men det har tagit mig fram till nu att inse att det kanske är läge att kasta ut den (läs: sälja på blocket) och skaffa nån form av konsollhyllor istället.

Jag har träningsvärk i hela kroppen sen målningen och skrapningen igår. Jättemycket träningsvärk i handen. det tror jag aldrig att jag har haft förut. Nej nu för jag ju ta och skärpa till mig. Gnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0